به يادگار نوشتم خطي ز دلتنگي
به يادگار نوشتم خطي ز دلتنگي
**حيات غفلت رنگين يك دقيقه ي حوا ست**
چهار شنبه 22 آذر 1391برچسب:,
باران


 

 باران که می بارد :
یکی باید باشد که به تو زنگ بزند و بگوید چترت را برده ای ؟
یکی که نگرانت باشد حتی نگران اینکه زیر باران به این لطیفی خیس شوی …
یکی باید باشد که دست بکشد توی سرت و آب ها را کنار بزند …
اما چند وقتیست که باران دارد می بارد و کسی به من نگفته چترت را برده ای ؟
و کسی نبوده که دست بکشد توی موهایم …
اصلا همه ی اینها بهانه ایست که وقتی باران می بارد یکبار دیگر یاد تو بیفتم …

باران بیاید یا نیاید ،
تو باشی یا نباشی ،
خاطرت باشد یا نباشد ،
من خیس از یاد توام !

یه خیابون
یه بارون
دستهای یخ کرده
یه آهنگ
کلی فکر !
و پاکت سیگار به ازای تمام شارژهایی که باید برای با “تو” بودن خریده میشد … !

هنوز هم وقتی باران می آید تنم را به قطرات باران می سپارم …
می گویند باران رساناست ، شاید دستهای مرا هم به دستهای تو برساند …

دیشب خدا آهسته در گوشم گفت :
دیگه بسه ، بارانم از اشکهایت خجالت میکشد …

دلم باران میخواهد و چتری خراب و خیابانی که هیچگاه به خانه ی تو نرسد …

 

 



نظرات شما عزیزان:

ارشادی
ساعت21:10---5 دی 1391
بازم خونمدش .بازم مرررسی.از بس که قشنگ بود.ولی با آخرش موافق نیستم جسارتا .نرسیدن برای کسانی ایست که ارزشش را ندارند.اتفاقا ی شعریم درین مضمون گفتم.

ارشادی
ساعت21:00---5 دی 1391
فووووووق العاده بود.مدت ها بود متنی به این زیبایی نخونده بودم .بی نظییییییر بود.بی نظییییر.آخه تک تکه لحظاتشو با جونو دلم حس میکنم.دست مرییییییزاد.

آلا
ساعت22:14---1 دی 1391
دست شما درد نکنه آدم با این شعر بارونی میشه!


نئو
ساعت11:23---27 آذر 1391
دل منم بارون میخواد....
خیلی قشنگ بود
اینم وقتی شنیدم پر از احساس شدم و حس کردم ک زیر بارون دارم قدم میزنم


سپیده
ساعت18:22---24 آذر 1391
انسان،حرفیست زده میشود...خوانده میشود...
ترانه میشود...به یاد میماند …گاهی ناله ایست...تنها
خاک خوب میفهمدش...


الــــــــــي
ساعت18:37---23 آذر 1391
بارون كه بياد تلفنمون را خاموش ميكنيم
تا هيشكي بمون هيچي نگه
تا خودمون تنها بريم و هيشكي را راه نديم


لبخند
ساعت18:29---23 آذر 1391
باران
دوستش دارم...
متنت هم زیبا بود....


roya
ساعت18:16---23 آذر 1391
سلام اینو بخونید: البته من ننوشتما یکی برام فرستاده ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید

اروشــــــا
ساعت0:26---23 آذر 1391
ســــلامـــــ گیـــسو
اینـــــ پستـــت جزو بهتـــرین پســـت هایی بود که تا حالا گذاشـــتی ..

عــــالی بـــود ... عـــالی بــانـــو


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ 22:8 |پريسا نويدادهم