به يادگار نوشتم خطي ز دلتنگي
به يادگار نوشتم خطي ز دلتنگي
**حيات غفلت رنگين يك دقيقه ي حوا ست**
جمعه 25 فروردين 1391برچسب:,
خداوند

و خداوند همان حس قشنگیست که در ظلمت شب
آن زمانی که  گلویت همه از بغض تر است
وقتی از شدت تنهایی ایام به خود می پیچی
و زمانی که فرومانده ز بخت خویشی
لحظاتی که وجودت همه از درد پراست
وکسی می خواهی
تکیه بر شانهء بی منت او
های های از ته دل
ناله ات حلقه زند بر چشمت
گوش گر بسپاری می شنوی
که نسیمی آرام
که پر از حس قشنگ خوبیست
در تمام تن و روحت جاریست
که تورا میخواند
ای تو تنهاتر از احساس غریب"
"من کنارت هستم



نظرات شما عزیزان:

nafas
ساعت15:04---3 ارديبهشت 1391
سلام دوستم خوبی؟نیستی؟

سارا
ساعت23:31---1 ارديبهشت 1391
سلام پریساجون ممنون که بهم سرزدی.وب شما هم باحاله خوشحال میشم بازم سراغم بیای راستی منم مایل به تبادل لینک هستم و شما رو لینک کردم شما هم اگه خواستید..

راز هستي
ساعت10:14---30 فروردين 1391
سلام...دقيقا حرف شما درسته اينكه نميشه اين همه حرفو يجا بكسي گفت مث اين ميمونه يه داروي قوي رو يجا بدي...قطعا اين كار صحيح نيس پس بهتر آروم آروم بدونيد و ديدگاهتون عوض بشه فقط كافيه بدونيد چقدر زيباست اون وقت به همه چيزهايي كه ميخاين به بهترين وجه ممكن ميرسين اين قدرت عشقه...همون طور كه شهيد مطهري ميگن:كارو ميشه با پول انجام داد اما شاهكارو فقط باعشق ميشه انجام داد و عشق ميتونه شاهكاره زندگيتونو بهتون هديه بده....اما جالبه بدونيد بنده آدم بسيار منطقي هستم حتي رشته تحصيليم فيزيك كه فوق العاده به منطق نياز دار اما به اين نتيجه رسيدم كه تمام حرف فيزيكم به عشق ختم ميشه حتي دارم يه مقاله مينويسم در مورد رابطه عشق و فيزيك...تمام فيزيك دانان به اين مساله پي بردن....راجبه امام علي و همسر بزرگوارشون...عشق اونها حقيقيه اصلا خاصيت خاص عشق حقيقي اينه كه وقتي 2نفر ميفهمن كه طرف مقابلشون عاشقه معشوقه ي اوناست عاشق اونم ميشن..يعني اين دو بزرگوار قبل اينكه عاشق هم باشن عاشقه پروردگار بودن و همين نزديكي به پروردگار به آنها اين حقيقت زيبارا هديه كرد...ويه بحث ديگه هم هست كه با اين پيامها قابله گفتن نيس.....حالا بازم ميونيد سوال كنيد چون اين سوالات بشر بوده كه باعث پيشرفتش شده در همه زمينه ها مثلا اگه سوال نيوتون نبود قانون جاذبه به اين زوديا كشف نميشد...پس تا ميتونيد بپرين...بندم مث شما زياد نت نميام بعضي وقتا از خونه يا يوني وگرنه اصلا وقت ندارم.....اما منتظر سوالاتتون هستم ميتونيد اين موضورو به دوستابتونم بگيد و نظرشونو بدونيد ولي قبلش اول بپرسيد يه تعريفي از عشق بكنن ...روزگار به كام

راز هستي
ساعت12:14---29 فروردين 1391
سلام .قبل هر چيز اينو بايد بدونيد عشق نقطه تمام تضادهاست يعني تمام دوييتها در عشق يك ميشود :عشق تمام صبر است عشق تمام بيصبريست..عشق رهايست عشق تمام اسارته ..عشق تمام لذته عشق تمام زجره..عشق تمام جنگه عشق تمام صلحه..عشق تمام بينايست..عشق تمام نابينايست....عشق تمام حقيقتو زيبايست عشق تمام خيالو زشتيس..........ولي اين نكته كه آيا همه چيزو هيچ چيز هست پابرجاست مپله يه فرموله تمام انسانهاي بزرگ عالم از اول تا آخر معني حقيقي عشقو فهميدن اما هر كدام قطراي از اين درياي بيكرانو گرفتن و به عالم معرفي كردن...حقيقت همون زيباييست و زيبايي همون حقيقته وهر دوي اينها خوبي و هر سه اينها عشق شايد درك حرفهاي من خيلي سخت باشه اما فقط وفقط نياز به يكم فكر دار و اينكه ساده از كنارش نگذرين ..به قول مولانا:من ز بسياري گفتارم خموش..او ز شيريني نشيند من تروش..قد100سال حرف دارم اما طالب ميخاد مث داستان سيمرغ عطار براي رسيدن به پادشاه مرغان....اما دريغ هركسي لياقت اين واديه رو نداره... انشالله كه بتونم هدهد داستان اين عالم باشم....براي توضيحات بيشتر خبرم كنيد..روزگار خوش

negin
ساعت20:57---28 فروردين 1391
سلام پریسا جووووون وبت عااااااااااالیه ممنون که به وبم سر زدی من لینکت کردم خوشحال میشم لینکم کنی

حسین
ساعت13:38---28 فروردين 1391
مطالبی قشنگی داخل وبلاگت زدی در اولین فرصت همه ی آن ها را می خونم

حسین
ساعت13:33---28 فروردين 1391
ممنون که به وبلاگ من سر زدید
من آدمی بزرگی نیستم ولی خیلی دلم می خواهد که اندیشه ی بزرگی داشته باشم
اما به دست آوردن اندیشه بزرگ هم تلاش زیادی می خواهد که فکر کنم از عهده من خارجه


راز هستی
ساعت8:27---28 فروردين 1391
سلام... این چیزی که شما گفتیم بیشتر ستایش و تمجید عشق بود نه حقیقتش حقیقت عشقو بگید آیا عشق فقط یه احساس یا میتونه بیشتر از یه احساس باشه میتونه همچیز باشه یا هیچ چیز نباشه؟؟؟؟اینو بهم جواب بدین؟؟؟ممنونم ومنتظرم

قاصدک
ساعت6:38---28 فروردين 1391
سلام
وبتون خیلی باحاله

به کلبه ما هم سر بزنید خوشحال میشیم .
دوست داشتید تبادل هم کنیم


ممل
ساعت0:25---27 فروردين 1391


ممل
ساعت0:23---27 فروردين 1391


دایی رضا
ساعت19:32---26 فروردين 1391
ایمان دارم که قشنگترین عشق، نگاه مهربان خداوند به بندگانش است، پس من تو را به

همان نگاه می سپارم و می دانم تا وقتی که پشتت به خدا گرم است تمام هراس های

دنیا خنده دار است ...


صادق
ساعت19:25---26 فروردين 1391
سلام
خیلی زیبا بود
جای تبریک داره...
حضورت باعث دلگرمی است


دایی رضا
ساعت19:23---26 فروردين 1391
سلام خوبی؟

بگو با چه اسمی لینکت کنم


soltanimahdi
ساعت13:40---26 فروردين 1391
دل من یه روز به دریا زد و رفت / پشت پا به رسم دنیا زد و رفت
زنده ها خیلی براش کهنه بودن / خودشو تو مرده ها جا زد و رفت


راز هستي
ساعت10:12---26 فروردين 1391
سلام برتو كه سين سلام از توست......اول قبله هرچيزي براي درك بهتر عشق بايد ديدگاهتو به اون عوض كني و خيلي از بالاتر به اون نگاه كني اول به اين سوال ساده جواب بده كه آيا از عشقهاي زميني مث شيرينو فرهاد-ليليومجنون-ويسو رامين بالاترهم وجود داشته قطعا مث اينها بشدت كم يا بجرات ميگم نيست اگه نظر شماهم همينه بگيد اگه نه دليلش ميخوام هرچي تا الان از عشق فهميدينو برام بگين ميخام نگرش تازيه اي از زندگيرو بهتون معرفي كنم...پس منتظر جوابتون هستم...روزگار خوش

هادی
ساعت2:52---26 فروردين 1391
سلام سپاس از حضورتون
حتما
منو با عنوان
عاشقان خدا {سرعین}
بلینکید
شما را با چه عنوانی بلینکم؟


دختري در بــــــــــــاد
ساعت1:14---26 فروردين 1391
سلام گلم وبلاگت حرف نداره....خيلي زيبا هسباافتخار لينك شدي

reza
ساعت23:14---25 فروردين 1391
سلام دوست عزیزم خوبی؟
مرسی که بهم سر زدی من شما را با افتخار لینک کردموبلاگ خیلی زیباست موفق باشی عزیزم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ 19:22 |پريسا نويدادهم