به يادگار نوشتم خطي ز دلتنگي
به يادگار نوشتم خطي ز دلتنگي
**حيات غفلت رنگين يك دقيقه ي حوا ست**
سه شنبه 16 آبان 1391برچسب:,
خوابيدم

 

               

دي شب يك دل سير خوابيدم....

 

         وقتي كه از قدم زدن بازگشتم، آن هم قدم زدن زير باران!

         وقتي كه كتاب سهراب دستم بود و من بلندبلند صداي پاي آب

         را مي خواندم.

دي شب يك دل سير خوابيدم....

         بعد از آنكه يك دل سير گريستم، وقتي قطرات اشكم با قطرات باران درآميخته بود.

دي شب يك دل سير خوابيدم....  

          وقتي با مدادرنگي هايم منظره ي مورد علاقه ام را كشيدم.

         با رنگ سبز درختان سبز را و با رنگ سرخ گل هاي زيبا را.

دي شب يك دل سير خوابيدم....    

         آن هم وقتي عشق را روي زمين يافتم. روي زمين اما به شدت آسماني.

دي شب يك دل سير خوابيدم....        

         آن هم وقتي كه ليوان چايم را تا ته سر كشيدم، و به قاب عكسي خالي چشم دوختم... پس با دستمال گلدار مادربزرگم

         خاك هايش را زدودم و وقتي نگاهم با نبودنش گره خورد چشمانم را پايين انداختم.

دي شب يك دل سير خوابيدم....        

        آن هنگام كه توبه كردم و خود را به خدا سپردم،

                      در محله اي در پايين شهر....

                             پس چشمانم را بستم....

 و به اميد فردايي بهتر يك دل سير خوابيدم!      

پريسا...

               



نظرات شما عزیزان:

شاهين
ساعت10:00---17 آذر 1391
سلام
متن زيبايی بود


navid
ساعت13:45---30 آبان 1391
سلام.وبتون خیلی خیلی خیلی خیلی................................زیباست اگر به وب من هم سربزنید خوشحال میشم.........................منتظرم

خاطرات یک آتش نشان
ساعت18:31---20 آبان 1391
؟سلام
لذت بردم
ممنونم


ام جی زمان
ساعت12:54---20 آبان 1391
یه دل سیر خوابیدنت مبارک. دعا کن . دعا کن. خیلی ها هستن که آرزوی این دل سیر خوابیدن رو دارن

مــریــم
ساعت22:37---19 آبان 1391
چه عالی
با احساس نوشته شده بود


sajjad
ساعت1:07---19 آبان 1391
salam webe ghashangi dari khoshhal misham sar bezani behem dust dashti tabadule linkam mikonim

حسین،میثم
ساعت0:45---19 آبان 1391
سلام پریسا خانوم
اومدیم سر زدیم،طبق همیشه عالی عالی


roya
ساعت23:20---18 آبان 1391
kheyli ghashang bood aji

sajad
ساعت22:15---18 آبان 1391
سلام پریسا جون بیا عضو این ادرس بشو خیلی باهال است گلم امدی بگو از طرف سجاد206 هستی
/www.sischat.org/ یادت نره


nima
ساعت19:08---18 آبان 1391
عالیه اجی پریسا

میخواهم زندگی کنم
ساعت15:27---18 آبان 1391
اشک‏هایش را نقاشی می‏کرد،
با بی‏رنگ ترین مدادی که از گذشته‏اش با خود آورده بود.
بوی دل‏تنگی در اتاق؛
حس یأس نداشتن؛
صدای اصطکاک زندگی،
می‏آمد.
عبور بود از بغض.
کار هر روز؛
تکرار...
اشک‏هایش را نقاشی می‏کرد.


amir
ساعت15:15---18 آبان 1391
وبلاگتون رو مشاهده کردم وب تر و تمیز و زیبایی دارید من هم دارم یک وب می سازم تا آموزش ساخت ایمیل و جیمیل و...... را در آن آموزش دهم تا شما جوانان ایرانی از آن استفاده کنید بس اگر مایلید من را با نام (آموزش هر آن چه نمی دانید ) لینک کنید و بعد به وبم سر بزنید و بگویید با چه نامی لینکتون کنم
موفق باشید


شـیـ♥احسان♥ـطون
ساعت10:55---17 آبان 1391
سلام آبجی پریساخوبی؟؟؟

سیاربسیار نیکو گفتی آبجی

نویسنده ای هستی واسه خودتا

کتاب بدی بیرون کلی فروش میرهوالا..

خودایی متنای خیلی خوشگلی مینویسی

عالی



aroosha
ساعت22:12---16 آبان 1391
من نمیفهمم اخه چرا نوشته هاتو انقدر دووست دارم؟
با نوشته هات همیشه احساس نزدیکی میکنم ...
مرسی دوستم...


mohammad
ساعت21:23---16 آبان 1391
سلام!
میگم وبت خیلی خوشگله!!
من لینکت کردم
خواستی یه سری به ما بزن!!!


فرناز
ساعت20:10---16 آبان 1391
به امید فردایی بهتر یک دل سیر خوابیده؛

...و امید؛زیباترین دارایی ماست!

زیبا بود و اگر فونت قلمت درشت تر بود زیباتر هم میشد.موفق باشی
پاسخ:سلام ممنون از نظرات زيبات... به وبت سر زدم وبلاگ خيلي خوبي داري. چشم فونتشم درشتر كردم.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ 18:59 |پريسا نويدادهم